14/6/13

Cantània 2013

9 comentaris:

trensbernat ha dit...

Son molyt xules les fotos i a més em va agradar molt la cantania!

Anònim ha dit...

ens va agradar molt anar a la cantaniai va ser divertit

Unknown ha dit...

la part que mes em va agradar va ser la de las estrelles flourescents.
ami em va impactar osigui em ba agradar moltisim!!!!

Esther.C.P. ha dit...

el blog esta molt be

Unknown ha dit...

LA CANTANIA VA SER UNA AUTENTICA PASADA, BONICA I AGRADABLE DE VEURA-LA I ESCOLTARLA
M'HO VAIG PASSAR D'HA ALLO MES


LIZBETH

Esther.C.P. ha dit...

Ami em va agradar molt la cantania
perquè va ser molt bonic i em vaig divertir molt i em van veure la meva mare i la meva avia. I tu imagines tots els ulls mirante i aplaudinte
quine vergonya no i cantant davant
dels pares i mares i les families


ESTHER

Anònim ha dit...

La cantània va ser divertida, i em
va agradar molt fer-ho però ens vam quedar molt cansats.


Maria cano.

Anònim ha dit...

Hem va agradar la cantania,per que
les estrelles fosforents.Els floquets de neu que caien del sostre.El soroll era fantastic!

Laia

Anònim ha dit...


Hem va agradar molt la cantania
amb les estrellas i les bolbes de neo.
Areeba