7/6/13

PROJECTE GRILLS

Hola a tots i totes,

Aquest curs els nenes i nenes de 3r hem tingut grills a la classe tot el tercer trimestre. Primer de tot vam preparar el terrari i després vam ficar els grills. Hi havia només quatre o cinc. Cada dia més o menys els hem donat de menjar, els hem canviat l'aigua i hem tingut cura del terrari. 

Hem pogut observar moltes coses durant tot aquest temps: com s'aparellaven per tenir més grills, com menjaven, com xuclaven l'aigua per beure, també hem vist com la femella grill clavava l'oviscapte al terra per posar els ous i també hem vist com els grillets petits feien la muda. Això és que es treuen la pell i es tornen blancs fins que els hi torna a sortir una altra pell nova. 

Al final de tot hem arribat a tenir més de deu grills. Hem anat a explicar l'experiència a les classes de primer i segon. Tot això que us estem explicant ho hem fotografiat. Esperem que us agradin les fotos i les trobeu interessants. 

Ha estat una experiència molt i molt xula. 

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola cumpanys i cumpanyes m'ha agradat molt aquesta experiensie perque ha sigut molt divertit
segurament a vosaltres tambe.

Anònim ha dit...

hola Remei M´agrada els grills

petits pero no fer les endevinalles.

christopher

Anònim ha dit...

hola remei i paco m'ha agradat lo que heu escrit del projecte de grills Maite

Anònim ha dit...

Hola companyns i companyes m'agradat la esperencia dels grills i tambe tot l'oquemfet.

Aidan

Anònim ha dit...

Hola sóc la imresh de 3r i
aqusta esperensie m'agradad molt.

Anònim ha dit...

Hola sóc la Iciar de 3r i aquesta esperensie m'ha agradat molt parque he estat molt atenta isi estas atent tenteres de tot i per aixó m'ha agradat molt.

Anònim ha dit...

Hola ma agradat molt aver fet els grillsi ma encantat el projecte dels grllis u ca ma va agrada mes va ser les endivinalles. mateu

Anònim ha dit...

hola soc un nen de la classe de tercer ami m'agradat la muda del grill quan al grill es treu la seba pell i tambe m'agradat las endevinalles.Marc

Anònim ha dit...

hola Remei m'ha agradat molt el que heu escrit i també las fotos que heu fotografiat.A Remei ens as fotografiat molt bé.MARWa