14/11/14

Sortida CosmoCaixa



Aquest matí núvol, els alumnes de cicle mitjà hem anat a visitar el Cosmocaixa. Hem realitzat un taller on s’explicava els fenòmens elèctrics, centrat especialment en l’electricitat estàtica. Els nostres alumnes han pogut comprovar de primera mà i fent experiments, com podem crear aquest tipus d’electricitat i com la podem transmetre. A través de quins cossos circula més fàcilment i a través de quins no circula.
Ens ho hem passat pipa!!!
Un cop finalitzada l’activitat hem anat a fer una volteta pel museu.





13 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola ens diem Lucas i Hector!
Ens ha agradat molt la sortida al CosmoCaixa i ens ha agradat quan en Tomas va engegar una bombeta amb un dit.

Anònim ha dit...

Hola soc la Dulce i Brithany ens ha agradat molt quan el nostre pel es va aixacar. A la Brithany li va agradat quan el Tomas va encendre la llum amb el dit.

Anònim ha dit...

Hola sóc l'Asfand!
Avui al mati hem anat al CosmoCaixa i hem vist els fenòmens elèctrics i ens ho hem pasat super bé i el que m'ha agradat més és quan m'he convertit en un jedai i havia fet que la perruca senganxara ha la meva ma.

Anònim ha dit...

em dic Abdu i m'ha agradat lo que afet el tomas cuan va enguar una bombeta.

Anònim ha dit...

Hola soc la cristina m'hagradat molt participar i tambe he apres moltes coses.

Anònim ha dit...

Hola ens ho em pasat molt requete bé. A nosaltres ens ha gradat quan a mi (la Melany) he fet llum amb el nas i també quan a la Duna se li ha bia posat els cabells de punta.
Melany i Duna.

Anònim ha dit...


Hola soc el fet i m'hagradat molt i e apres moltes grasies

Anònim ha dit...

Hola ens diem Omar i Claudia ens ha agradat molt l'electricitat i el que mes ens ha agradat es quant els cabells de la Brithany an anat al aire!!!

Anònim ha dit...

Hola soc el Josue i m ´agradat molt quan el Tomas va en sendra la bumbeta...

Anònim ha dit...

Hola soc el Fet i m'hagradat molt moltes gracies.

Anònim ha dit...

hola hem dic Omar m'agradat molt molt l'electricitat i tambe quan hem visitat el Cosmocaixa!!!el que m'agradat es quant el dit del Tomas s'a ensengut i el nas de la Melany amb la bombeta!!!

Anònim ha dit...

hola em dic Brithany i magradat mol quan va fe maigia al Asfand

Anònim ha dit...

Hola, em dic Josue.
M'agradaria haver agafat més glans però no podia.
A mi m'han agradat alguns bolets. Les profes caminaven tan ràpid...