4/11/14

A Collserola

14 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola soc el Fet i m'hagradat molt moltes gracies.

Anònim ha dit...

Hola soc l'Asfand jo no e anat a la surtida de collserola par que estava malalt pero e vist las fotus i lu que m'agradat mes es quan estabeu sentats en aquelles roques.

Anònim ha dit...

Hola hem dic Hector i me ha agradat la sortida ha Collçerola perque me he divertit molt cuan vaig jugar amb els meus amics

Anònim ha dit...

Hola em dic Claudia, de la clase de 3r, el viatge ha Collserola em va agradar molt, el que mes em va ser escalar i jugar entre les roques que ni avia ha la muntanya, i em vaig divertir moltisim!!! Espero nar un altre dia i quant vaig beure una cria de porc senglar em vaig emocionar molt.

Anònim ha dit...

Hola soc la Duna.Em va agrada moltíssim la excursió a Collserola per per que hem escalat i inventar-nos coves.

Tatiana Maximo ha dit...

Ma agradat molt tot!!!

De part de Hugo

Anònim ha dit...

Hola soc el senyor Fet i em va agradar molt la sortida a collserola i nos va ensenyar el MR.Paco un amagatai i va ser xulisim. Adeu.

Anònim ha dit...

Hola soc la Cristina m'hagradat molt escala muntanyas i tambe veure porcs senglars.

Anònim ha dit...

hola soy lucas e ha agradado mucho ir a colserola,es super chulo todo y nunca havia visto una seta y me hizo mucha ilusion verla...

liza.lucas@hotmail.com ha dit...

Hola soy lucas me agrada muchoala salida a collserola estar en contacto con el medio ambiente es super chulo;también me ha hecho mucha ilusión ver x primera vez la setas;ya que en mi país nunca había visto...

liza.lucas@hotmail.com ha dit...

Hola soy lucas me ha agradado mucho ir a collserola,estar en contacto con la naturaleza es super chulo;también me hizo mucha ilusión ver por primera vez la setas ya que en mi país nunca había visto...

Anònim ha dit...

jggogto

Anònim ha dit...

Hola sóc la Dulce i m'agradat quan ens em pujat al peu del funicular, tambe m'agradat quan en trobat molts bolets, m'agradat descubrir moltas coses novas i esmorzar al bosc.

Anònim ha dit...

Hola soc la Dulce i m'agradat quan en pujat al peu del funicular,tambe m'agradat quan en trobat molts bolets ,m'agradat descubrir moltes coses noves i esmorzar al bosc.