5/11/12

Sobre el terreny: Collserola

 



Els nens i nenes  de cicle mitja i de cicle superior hem anat a Vallvidrera, a la muntanya de Collserola .
Havíem anat pel bosc, ens havíem trobat moltes petjades de porc senglar, també vam escoltar sorolls dels ocells. Vam trobar molta pissarra i molts bolets, però quasi tots estaven podrits i també uns fruits que són com cireres i els diuen d’arboç .
Adama



A Vallvidrera hi ha molts tipus d’arbres, arbustos i herbes. N’hi ha dos tipus d’arbres: de fulla caduca i de fulla perenne. De fulla caduca és el roure i del roure surt l’aglà. I de fulla perenne hi ha el pi i l’alzina.
D’arbustos hi ha un d’on surten cireretes de pastor. 
Silvia

La diferència entre els arbres, els arbustos i les herbes és que els arbres tenen el tronc molt gruixut, els arbustos tenen moltes tiges i poden ser fluixes o fortes i les herbes sols són fulles primes.
Els roures tenen la forma com un núvol.
Aarón
 


El que em va agradar més va ser quan vam recollir coses, perquè vam collir bolets i també vam collir fulles de molts tipus i també fruites i una fruita era rodoneta amb boletes com una cirera.
Andrea


El dimarts 16 d´Octubre hem anat al bosc. Hem vist moltes coses,
hem agafat moltes fulles. Hem vist molts tipus de coses: bolets, molsa, aglans, suro, liquens.
Hem vist que els arbres i les arbustos no són iguals. La nostra professora ens ha dit que les plantes són molt importants.
Ens ha dit que quan sigui l`hivern les fulles del roure li cauen . 
Areeba 







L’excursió va ser divertida. A l’hora de dinar tots estaven molt cansats. Vam trobar moltes fulles: amb forma d’agulla, ondulada, ondulades amb rampes i amb punxa.
El més divertit va ser baixar amb funicular; era molt emocionant. Desprès vam agafar el tren, el metro i vam tornar cap a casa.  

Maria Cano


Un cop acabat el passeig, toca fer una recerca a internet:  Quins transports has utilitzat? Quin itinerari has fet? Què has vist? Per on has passat?

Quan vam sortir de l’escola vam anar de Penitens (L3 TMB) fins a Catalunya i desprès vam agafar els ferrocarrils (S1 o S2 FGC). Des de Catalunya fins a Baixador de Vallvidrera. Una vegada hem arribat, hem esmorzat i desprès hem anat caminant fins a la font de la Budellera i per últim vam agafar el funicular de Vallvidrera i després hem anat amb ferrocarril i metro.
Bernat
 
Hem anat  a la pagina del Collserola i hem buscat on vam estar. Itineraris, rutes vermelles et sortia un mapa de tot Collserola.  Hem buscat la font de la Budellera i jo no la trobava.
Laia

18 comentaris:

Anònim ha dit...

@ bernat m´ha agradat el teu text

KHALIL.

Anònim ha dit...

@ María ami també m'agradat aquella excursió va se molt divertida i si estabem molt cansats.

John.

Anònim ha dit...

@Maria
Es veritat, el funicular va ser molt emocionant i molt divertit!

Adama

Anònim ha dit...

@ Silvia

Silvia m'ha agradat el teu text m'al gegire unaltra begada esta molt bé esplicat




m'he a encantat!!!!!

Anònim ha dit...

Bernat
Escolta Bernat que com as sabut aquin
metro em pujat,i ferrocaril heeee?

Anònim ha dit...

@Bernat
Es nota que t'agraden molt els trens, no és que sigui una cosa dolenta.
Adama

Anònim ha dit...

@ Aarón
M'ha agradat molt la teva explicacio dels arbes,arbustos i herbes perque estava molt be explicada i vull llegir-me-la una altra vegada i moltes vegades mes.

a llegir una altre vegada!!!!

SILVI@

Anònim ha dit...

Ona
Eh! tu, no has fet cap comentari.
Laia

Anònim ha dit...

@Ami no m'agradat molt el funicular m'agradat mes el ferrocarril,sobretot un acomianament
responeu molt rapid

@John.

Anònim ha dit...

@ Lizbeth,
m´ha gradat mol el cumetari que as fet

Anònim ha dit...

@Laia
A mi m'ha agradat molt el teu escrit i a més a més estavem molt cansats


Adama

Anònim ha dit...

@Maria
Jo tambè me divertit molr i es veritat que tots estaven cansats.
perqè abiem fet una escurciò molt llarga.
Esther

Anònim ha dit...

@Areeba
El teu comantari está molt bén explicat perquè és veritat que hem vist moltes coses, de bolets i el que has dit tu: molsa,suro...etc.
El teu treball está molt bé adeu!!!

Andrea Celeste.

Anònim ha dit...

a Andrea

M'ha agradat molt el teu comentari l' has fet molt bè i escrius molt bê i has posat moltes coses.
Adêu Andrea.


Areeba

Anònim ha dit...

@Adama
Tothom ha vist petjades de porc senglar, oi?
lAIA

Anònim ha dit...


@ Silvia
La meva opinio del teu text es que el llegire una altra vegada
Aarón

Anònim ha dit...

@Silvia
M´agrada el teu escrit.

Ona

Anònim ha dit...

@ Areeba


don esta el teu cumentari